Підготовка 2018

Анкета для батьків першокласників
Заняття 1 "Пори року"
додаток 1

додаток 2

Заняття 1
Тема :Пори року.Сонце.Вичення віршика про сонечко. Запис першої групи елементів у зошиті.
Хід уроку
1.Привітання та знайомство з учнями.Гра “Хто я”.
Кожен учень називає себе, розповідає про те ,що йому найбільше довподоби.
2.Бесіда
У садку, у гаях блукає,  
Жовті шати одягає. 
Золотисту стелить постіль, 
Жде сестрицю білу в гості.
(Осінь)
Настає осінь. Діти починають ходити в школу або дитячий сад. Листя на деревах змінюють забарвлення, а потім настає пора падолисту,
Розфарбуй картинку, чи Знаєш ти, які дерева змінюють свій колір? Листя яких дерев ти можеш дізнатися на малюнку?
Восени багато птахів відлітають на південь, Таких птахів називають перелітними. Яких перелітних птахів ти знаєш? Чому вони відлітають на південь? А які птахи залишаються?
Протягом осені багато тварин (білки, борсуки, миші) запасають собі корм на зиму. А ведмідь так за літо від'їдається, що накопиченого жиру йому вистачає до весни. Деякі тварини обзаводяться нової шерсткою.
Так, наприклад, заєць змінює своє сіре «пальтечко» на білу шубку».
Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі,
Поля причепурила,
Пухнастим снігом вкрила.
Вгадайте, хто вона,
Бабуся чепурна?
(Зима)
Чому взимку йде сніг, а не дощ? Чому сніжинки на руці тануть, а на землі - ні? Чому, коли світить сонце, сніг не тане? Чому на самому початку зими льоду не можна ходити, а в середині зими можна?
Фізкультхвилинка
Гостя нова завітала – 
Холод-сніг увесь прогнала
І дарує залюбки
Лісу трави і квітки. 
(Весна) 
Від розталого снігу і льоду річки переповнюються водою і затопляють все навколо. Настає повінь. З-за цього терплять лихо багато тварини, і люди допомагають їм вибратися на сушу.
Навесні саджають нові дерева, а щоб захистити від шкідників старі, їх обприскують отруйними речовинами і мажуть вапном стовбури.
Навесні з півдня повертаються птахи і будують собі гнізда.
У берези всередині стовбура і гілок починає текти сік, Цим користується дятел. Він пробиває в стовбурі дірочку і п'є сік.
Полунички у сметанці,  
Соловей щебече вранці, 
Дощ немов крізь ситечко, 
Наступило... літечко! 
Влітку стає тепло і сонячно. У багатьох тварин народжуються дитинчата, які виходять на галявини погрітися і попустувати. Які овочі і фрукти спіють влітку?
3.Зображення сонечка
Вивчення віршика про сонечко.
Розпустило коси сонце,
Загляда до всіх в віконце:
Хто ще щічки не помив?
Хто зарядку не робив?
Хто не слухається маму?
Хто не склав свою піжаму?
Хто в цю пору іще спить?!
Будем сплюшку цю будить!
4.Робота у зошиті запис елементів.
Домашнє завданя : зошит у клітинку,кольорові олівці, вивчити віршик , робота в зошиті.

Заняття 2 "Жива і не жива природа"
додаток 1

додаток 2

Заняття 2 Жива та нежива природа
Мета уроку:  Розширити і поглибити знання учнів про природу, її різноманітність; формувати в учнів поняття «природа», «жива природа», «нежива природа»; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками ( належить, не належить до природи), порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; розкривати взаємозв’язки  між елементами природи, і довести, що жива природа не може існувати без неживої; виховувати любов до природи, бережне ставлення до неї.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Методи і види роботи:  розгадування кросворду, гра «Жива чи нежива природа?», робота за малюнками, розв’язування логічних завдань «Що зайве? Чому?», читання вірша, перегляд фільму «Природа», робота з картками, робота з пам’яткою.
Обладнання:  демонстраційний мультимедійний матеріал, ноутбук, презентація,  відеофільм, підручник, кросворд, казковий герой «Їжак», схеми слів, картки з завданнями, пам’ятка.

Хід уроку

1.     Організація класу
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки, працюють голівки,
Сяють усмішки.
До школи ви , діти, прийшли,
Щоб навчатись і рости.
Щоб природу ще любити
І шкоди їй не робити!
1.1 Привітання
1.2 Перевірка готовності до уроку
- Подивіться, щоб на ваших партах лежала ручка, підручник  та ось  такий листочок. У всіх є?
1.3 Перевірка постави
1.4 Слухання тиші
- А зараз давайте послухаємо тишу. Ось так, у нас з вами, повинен проводитися урок, у повній тиші.
      2. Перевірка знань учнів
2.1Хвилинка спостережень
-         Друзі, яка зараз пора року? ( Осінь)
-         За якими ознаками ви дізналися, що саме така пора року?
-         Яке сьогодні число?
-         Скажіть, який стан неба?
-         На вулиці тепло чи холодно?
-         Чи були опади?
-         Чи є вітер?
3.     Мотивація навчальної діяльності
Повідомлення теми та мети уроку
3.1  Кросворд «Прочитай слово по вертикалі».
-         А зараз розгадаємо кросворд, та дізнаємось, про що ми будемо сьогодні говорити.

1
п
і
в
е
н
ь
                                          
                                          
2.
г
р
и
б

3.
ц
и
б
у
л
я


4.
к
о
р
о
в
а

                            
5.
г
о
р
о
х


                                   
6.
в
е
д
м
і
д
ь

                                                          
7.
з
а
є
ц
ь

















1.     Хто нам пісеньку таку
         Все співа: «Ку-ку-рі-ку»?
(Півень.)
2.     Стоїть край доріжки
          на тоненькій ніжці.
          Шапочку має,
          Та нас не вітає.
(Гриб.)
3.     Товстенька бабуся
          Завжди у кожусі,
          Спробуєш роздіти –
          Будеш сльози лити.
(Цибуля.)
4.     Кожен вечір, дуже легко,
Вона дає нам молоко.
          Каже вона два слова,
          Як звуть її - ...
(Корова)
5.       Розколовся тісний дім
   На дві половинки,
       І посипались в долоні
       Зелені -намистинки.    
(Горох)
6.      Влітку медом ласував,
 досхочу малини мав.
 А як впав глибокий сніг,
позіхнув і спати ліг.
           Бачив чи не бачив сни,
           а проспав аж до весни
(Ведмідь.)
   7.     Пара довгих вушок,
           сіренький кожушок,
           старий побігайчик,
           а зоветься …
(Зайчик).
- Яке слово прочитали? (Природа).
- На сьогоднішньому уроці ми поговоримо про природу, її різноманітність, ознайомимося із живою й неживою природою, дізнаємося про взаємозв’язок між ними.
4. Сприймання і усвідомлення  нових знань, умінь і навичок
- Усе, що є навколо нас, ми бачимо, чуємо, відчуваємо – це природа, наш рідний дім. Сонце, небо, вітер, земля, рослини, тварини – все це природа. Природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, будівельні матеріали. Вона є джерелом натхнення для письменників, композиторів, художників, які присвятили їй чимало чудових творів. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі однаково добрі до неї. Дехто знищує тварин, рослини, забруднює водойми, повітря. Природа ж потребує постійної уваги, турботи. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатства.
-         Чи можна назвати природою школу, будинки, машини? (Ні)
-         Чому? (Бо це створено руками людини.)
-         Отже, все, що зроблено і побудовано руками людини - це рукотворний світ навколо нас.
Природа поділяється на живу і неживу природу.
-Як ви гадаєте, що належить до неживої природи? (Сонце, місяць, зорі, вода, ґрунт, каміння, пісок, глина)
-         А що належить до живої природи? (Рослини, тварини, гриби, людина)
-                           Чому природу поділяють на живу і неживу. У чому полягає різниця між живою і неживою природою як ви гадаєте? (Ознаками всього живого є те, що воно: народжується живиться, дихає, росте, розмножується й відмирає. А предмети неживої природи цих ознак не мають)
-                           Чи може жива природа існувати без неживої? Чому?
-                           Що потрібно рослинам, тваринам для життя? (Тепло, світло, вода, Ґрунт, повітря)
-                           Отже, давайте зробимо такий висновок:  жива природа не може існувати без неживої. Але жива природа впливає на неживу.
5.2  Гра «Жива чи нежива природа».
-         А зараз пограємо в гру «жива чи нежива природа?»
-         Я зачитую вам загадки, а ви повинні їх відгадати – якщо відгадки відносяться до живої природи, то ви  плещете у долоні, якщо до неживої – не плещете, а якщо це предмети, створені працею людей, - то ви встаєте.
-         Вам зрозуміло завдання?
1.     Вона мила та руденька,
          хвіст пухнастий має,
         ще й улеслива, хитренька,
         всі підходи знає.
         Хто ж така це? Може, киця?
                 Ні, не киця, а
(Лисиця).
2.     У лісі зростав,
     У столяра побував,
     В кімнаті оселився,
               Полотном укрився.
(Стіл)
3.     У воді вона живе,
           не має дзьоба, а клює.
(Риба)
4.     Червоненька і смачненька,
    дуже з вигляду гарненька,
    і боки у неї пишні…
    Влітку смачно їсти…
(Вишні)
5.     Дехто навіть і на носі
         цифру вісім часто носить.
         Цифра вісім у футлярі –
         Дідусеві -…
(Окуляри)
6.     Його не сіють, а воно кожного дня сходить.
(Сонце)
7.     Узимку та літом - одним кольором.
(Ялинка)
8.     Колючий клубочок прибіг у садочок.                                   
       (Їжак).
7.     Підсумок уроку
-         Що належить до живої природи?
-         Що належить до неживої природи?
-         Що ми називаємо «рукотворним світом»?
-         Чи може людина жити без повітря, води, їжі?    






































Коментарі

Популярні дописи з цього блогу